DeathZonE

Oficjalne forum gildii DeathZonE

Ogłoszenie

Nie trzeba pisać podań aż do odwołania! Jeżeli ktoś chce dojść do gildii wystarczy napisać do xTimeRx w grze a z pewnością go przyjmę !

#1 2009-05-08 13:23:12

Woonski

Nowy użytkownik

Punktów :   

Przykładowe podanie

"Witam !
Mam na imię Kamil. Urodziłem się 23 października 1995 r. Mieszkam w Tychach.
Obecnie jestem uczniem pierwszej klasy gimnazjum nr. 3 im. Jana Pawła II w Tychach.
Uwielbiam uczyć się Informatyki oraz Języka Polskiego. Jestem zainteresowany grami MMO, platformówkami, moim ulubionym sportem jest unihokej i siatkówka. Nie przepadam za Fast foodami, za to przepadam za zdrowym jedzeniem takim jak: Banany, jabłka, sałatki :-> .
Moja historia z flyffem zaczęła się w sierpniu ubiegłego roku, o tej grze dowiedziałem się od przyjaciela (Smugg'a), powiedział mi o niej w lipcu. Grałem początkowo na Glaphanie, i tam udało mi się zrobić assista 48 lvl lecz został on zhakowany, wiec zrobiłem następnego assista, udało mi się zrobić Rm'a [HeroDeedPL] do 63 lvl niestety miał on złe staty więc przestałem nim grać.
Miałem również kilku tygodniową przerwę w expieniu, niestety źle zrobiłem. Po trzecim tygodniu uświadomiłem sobie że straciłem tylko czas.
Chciałem zrobić również billpostera ale mi się nie udało. Przeniosłem sie na Lawolfa Gdyż grał tam mój brat oraz Smugg. Myślałem że zdołam rade zrobić BJ'a [CybekPL] również mi się nie udało ponieważ nie chciałem, postanowiłem w końcu pokonać swoją słabość i zrobić coś porządnego, i tak powstał mój blade.
Mam nim teraz 66 lvl.
byłem w 5 gildiach: większości nie pamiętam lecz byłem w GoldDragonS.
o gildii WhiteEagles również dowiedziałem się od smugg'a, który wszystko mi wyjaśnił.
Chciałbym dojść do WhiteEagles ponieważ wiem ze panuje tam mila atmosfera ponieważ mój kumpel(Smugg) mi wiele opowiadał
Przeczytałem regulamin i w pełni go akceptuję.

informację o mojej postaci:
Build:
XXX str
27 sta
53 dex
15 int"

Jedno z najlepszych wzorowych podań